Перевірка гарантії


Останнім часом почастішали звернення в технічну підтримку для котлів, що потрапили в Україну контрабандним шляхом. Нажаль, ми такої підтримки не надаємо, тому в цьому випадку люди залишаються наодинці з можливими проблемами. Щоб не стати жертвою шахраїв, які можуть заявляти про наявність гарантії на котел, але в реальності її надати просто не можуть, радимо купувати котли лише у офіційних дилерів.

Обов’язково переконайтесь, що продавець надав вам гарантійний талон з своєю печаткою, датою продажу та вказаними строками гарантії.

Звертаємо Вашу увагу, що технічна та гарантійна підтримка котлів DEFRO на території України здійснюється виключно щодо котлів, офіційно поставлених виробником для нашої країни через офіційного дистрибютора.

Купуючи котел, який потрапив в Україну іншим шляхом, ви гарантовано не отримаєте:

  • довгострокової гарантії на котел забезпеченої виробником
  • кваліфікованої технічної підтримки
  • оновлень програмного забезпечення електроніки котлів
  • доступу до сервісних налаштувань котлів
  • безкоштовного гарантійного забезпечення запчастинами
  • можливості придбати запчастини після закінчення гарантійного строку

Якщо ви придбали, або збираєтесь придбати котел DEFRO, рекомендуємо перевіряти серійний номер одразу після отримання котла, адже чим більше часу пройде з дати покупки, тим важче буде його повернути недобросовісному продавцю.

Для того, щоб перевірити, чи котел який Вам продали підтримується гарантією виробника, заповніть подану нижче форму. Ми в найкоротший строк перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь щодо наявності гарантійної підтримки.

 



111ukr